دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
2

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: برگزار کنندگان انتخابات به درستی از حق ملت به درستی امانتداری کرده و شاهد انتخاباتی باشکوه و سالم در کشور عزیزمان بودیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در جمع فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان کرمان با تأکید بر این نکته که مولفه‌های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مدنظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات محقق گردید، اظهار داشت: به عنوان کسی که از نزدیک چند انتخابات را تجربه کردم، شهادت می‌دهم که شما در انتخابات‌های سه ماه گذشته به اصول مدنظر رهبر معظم انقلاب کاملاً پایبند بودید.

وی افزود: انتخابات گذشته مجلس و ریاست جمهوری اخیر، به بخشی از کارنامه درخشان دوره مدیریتی مسئولان دولت شهید آیت‌الله رئیسی تبدیل شد

امام جمعه کرمان با بیان این که برگزار کنندگان انتخابات به درستی از حق ملت به درستی امانتداری کرده و شاهد انتخاباتی باشکوه و سالم در کشور عزیزمان بودیم، گفت: نگاه عدالت‌محوری اجازه نداد که کوچک‌ترین دخالتی به لحاظ اجرایی در ماموریت خود داشته باشید که نکته قابل تحسینی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات اخیر نشان داد که در امانت کامل، فردی که بیشترین رای مردمی را داشته باشد، رئیس جمهور می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان داشت: همه باید روزی مسئولیتمان را تحویل دهیم، اما اینکه چه چیز تحویل گرفتیم، چگونه عمل کردیم و چه چیز تحویل می‌دهیم برای دنیا و آخرت ما مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha